fa
en

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال

هتل در جهت اعتلای فرهنگ کهن ایرانی، مجهّز به کتاب خانه سنتی و غرفه صنایع دستی می باشد، کتاب ها شامل کتابهای شعرفارسی نو و کهن، و اشعار شاعران آلمانی و انگلیسی زبان است؛ همچنین صنایع ظریف دستی و روسری ها و مانتوهای سنتی ایرانی هم در غرفه هتل درباری موجود می باشد.

امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره غیر فعال

مجموعه «هتل درباری» واقع در گذر تاریخی سنگ سیاه، در قلب بافت تاریخی فرهنگی شهر شیراز، شهر شعر و ادب و مهربانی و مهمان نوازی قرار گرفته است، این مجموعه شامل هتل بین المللی 3ستاره، رستوران و کافی شاپ سنتی می باشد که با معماری سنتی و در فضایی آکنده از امنیت و آرامش پذیرای مهمانان داخلی و خارجی است، هتل درباری حس دلنشین اقامت در محیطی سنتی را برای شما مهمانان گرامی فراهم می آورد‌. از مزایای مهم و قابل توجه این هتل امکانات مدرن و به روز در فضای سنتی-ایرانی است، به طوری که هتل مجهز به ۱۴ اتاق با به روز ترین امکانات و تجهیزات می باشد، همچنین می توان به دسترسی آسان و سریع میهمانان به حرم شاهچراغ (ع) و اماکن تاریخی-فرهنگی چون مجموعه ی زندیه، مسجد وکیل، بازار و حمام وکیل، سرای مشیر، موزه پارس(عمارت کلاه فرنگی) ، مسجد نصیرالملک، موزه نارنجستان قوام، خانه زینت الملوک، آرامگاه حافظیه، سعدیه، سیبویه و .... اشاره نمود.علت نامگذاری گذر سنگ سیاه، سنگی سیاه رنگ قرار گرفته در آرامگاه سیبویه شاعر ایرانی بوده است که در گذر زمان این محله را به محله سنگ سیاه معروف کرده است. ما مفتخریم که با تجربه مهمان نوازی خویش فضایی ساخته ایم درخور شما مهمانان محترم، تا در محیطی سرشار از آسایش و راحتی از شما میزبانی به عمل آوریم.


چه مصر و چه شام و چه برّ و چه بحر
                                                                                هـمـه روسـتـایـنـد و شـیـراز شـهـر
                                                                                                                                     (سعدی)

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال

هتل درباری ، هتلِ سلطنتی ایران

مجموعه هتل درباری با ایده "هتلی سلطنتی در شیراز " پا به عرصه گردشگری و هلتداری گذاشت، این هتل با معماری سنتی-سلطنتی و امکانات به روز، پارادوکس گردشگری جالبی را ایجاد کرده و پاسخگوی نیازهای دنیای امروز، در فضای رمانتیک گذشته است.
مجموعه هتل درباری در مرکز منطقه تاریخی فرهنگی شیراز، گذر تاریخی سنگ سیاه و در سال 1398 افتتاح گردید. بافت سنتی و مسکونی این منطقه، شهرسازی سنتی و مساجد و کاخ ها و دیدنی های تاریخی اطراف، نزدیکترین هتل سنتی به بازار وکیل و حرم شاهچراغ(ع)، در مجموع هتل را تبدیل به هتلی با سبک  "بوتیک هتل" نموده است. 

همچنین دسترسی به هتل از شاهراه و خیابانهای اصلی شیراز به راحتی امکان پذیر می باشد.

اتاق ها و رستوران و کافی شاپ هتل مطابق با استانداردهای داخلی و بین المللی به نحوی طراحی و اجرا شده است تا بتوانیم نیازهای روز گردشگران داخلی و خارجی را در محیطی کلاسیک برآورده سازیم. 

همکاران ما در هتل درباری با وسواس بسیار زیادی گزینش شده و ساعتها آموزش دیده اند تا میزبانانی حرفه ای، صمیمی، مؤدب و بین المللی برای شما میهمانان عزیز باشند.

(( هدف اصلی مجموعه هتل درباری، خلق اقامتی فراموش نشدنی و کم نظیر در فضایی سنتی و متفاخر و اصیل است . ))

امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعال

رستوران سنتی هتل، با غذاهای بین المللی – سنتی ایرانی و مدیترانه ای درفضایی گرم و پویا و در طبقه زیرین هتل در کنار حوض و آبنما و فضای سبز قرار دارد که تجربه بی نظیر و فراموش نشدنی یک وعده دل چسب غذایی را برای شما به همراه خواهد داشت.
همینطور بام سبز هتل، که مجهز به کافی شاپ می باشد، تجربه تماشای زیبایی های بافت تاریخی شیراز از بالا و همچنین نشستن زیر سایه بان های سنتی و امکان سفارش انواع کیک، دسر و نوشیدنی های گرم و سرد را برای میهمانان به ارمغان خواهد آورد.

Please publish modules in offcanvas position.